Oğlum 4 ayık dün sağlık ocağında 4.ay aşıları vuruldu iki adet bacaktan. Malesef bize biraz dokundu 2.ay da böyle olmamıştık hafif ateş halsizlik yaptı
Pazartesi de menenjit 1.doz vurulcak. Böyle iki aşı arası az olarak vurulan oldu mu? Endişeliyim. Yanlış bir durum olsa doktor yapmamayı tercih ederdi diyorum ama..