Sezeryan sonrası hemorid oldum vardı zaten çok kötü oldu fitil ayrıca krem ve daflon diye bir hap kullandım bir ay oldu geçmedi kabız oldum çok ağrı var sıcak su oturması yaptım halen ağrı var çok kötü bir yandan bebek 4 yaşında kızım var sağlıklı ilgilenemiyorum var mı tavsiyeniz