nigar19 Dün sezeryanle anne oldum 38+5 . Bugün sabahtan beri oğluşuma meme veriyorum emiyor ama ben süt falan göremiyorum. Sıkıncada gelmiyor. Acura elektronik pompa ile de denedim bi damla bile yok. Ama çocuk emiyor emiyor sonra ağlıyor. Sütüm yokmu arkadaşlar?
selman17 nigar19 göğsüne masaj yapa yapa sık geçmiş olsun çocuğun çok ağlarsa sütüm yok de mama iste aç kalmasın
selman17 nigar19 bende aynısını yaşadım ilkinde hiç gelmedi sonradan biraz açıldı öbüründe işk gece geldi sabah yine yoktu mamayla büyütüyorum şimdi ikisinide inşallah sizin kanallarınız açılırda gelir
aleynaderin1 nigar19 ay ben de 38 de doğurdum aynısı oldu sarılık olacaktı çocuk hep sarılık değeri yüksek çıktı ben 3. Gündü sanırsam hemen mamaya başladım sonra kendi sütüm geldi zaten 5 gün sonramıydı tam 1 haftamıydı bilemedim sütüm sağa sağa getirdim yani tabi bebeğe mama veriyordum ama emziriyordum da
elif2112yigit nigar19 bende sezeryan oldum uc gun sutum gelmedi mama vermek aklima gelmedi bebegimin sarılığı çok yukseldi 3 aylik olduk daha yeni geçti mama verin isterseniz bu süreçte mama çok kotu bir şey değil sonuçta bebiş aç kalmasın sütünüzü de ılık su ile göğsünüze masaj yapın surekli sutyen giymeyin sicak tutun goguslerinizi dut kurusu kaynatıp için tereyağlı yumurta yiyin ev yapımı yoğurt çökelek yiyin güzel beslenin sütünüz gelir inşallah
nigar19 Hastanedeyiz mama veriyorlar dün bugün ve muhtemelen yarında verecekler. Biberona alıştı ama beni de emiyor güçlü bir şekilde. Ama emsede süt yok, boşu boşuna nasıl emerki
aysey07 nigar19 cnm sezeryan oldum sıcak duşa girdim masaj yaptım ilk gün bir iki damla ertesi gün duş alınca geldi dereotu tahin bol su mutlaka gelir moralini sakın bozma emmesi çok güzel mama da ver tabi
beybigul Merak etmeyin gelir sütünüz. Normal doğum yaptım 3-4 gün sonra geldi sütüm. Ve emzirmeyi hiç bırakmadım. Sizde bırakmayın sık sık emzirmeye çalışın.
hilalcnvr nigar19 merhaba 2 ay önce bende sizin haftanizda sezeryan oldum zaten ilk başta süt hemen gelmez ki çocuk emdikçe gelir siz mamayla destekleyin ama emzirmeyi de bırakmayın benim 2. Gün sütüm inmişti hiç stres yapmayın verin bebeğe emsin mamayla da desteklersiniz biz destekledik 10 gün falan mama verdik sonra biraktik
gokcen_ nigar19 Canım ben de sezerayan oldum ,3. Gün geldi.Ama hiç karamsar olma.Benim bebeğim doğunca yoğun bakıma alındı bi de.10 gün emmedi ama ben hep sağım yaptım.İlk gün bildiğin 3,4 damla geldi 3.gün sütüm gelmeye başladı