anneyimmmben azize2813 ver üç beş çay kaşıgı su öcü değil nihayetinde ben veriyorum bayadır sıcaklardan beridir
minikoalaannesi azize2813 ben o zaman mini biberon ile veriyodum 30 ml falan o zaman dedigim 6.ayda o zaman baslamistik ek gidaya
azize2813 selman17 insan tedirgin oluyor çok verirsem zarar olur az verirsem susuz kalır diye bir de ilk bebeğim tecrübem de yok
anneyimmmben selman17 kız ne kadar içebilir ki zaten bir bardak içecek hali yok 😀 bu sıcaklarda susuz bırakma ayrıyeten ek gıda alıyor sen belli aralıklarla ver üç beş çay kaşığı
selman17 anneyimmmben kız ben doktorun dediğini diyorum senin gibi yesin içsin yatsın zıbarsın kafasında değilim en azından 🤭
rabiazt Bizim doktorumuz ek gıdayla beraber mutlaka su teklif edin istediği kadar içsin demişti. Sınırlama koymuyorum bebek ne kadar isterse dedi. Ama zaten aşırı çok içemiyor. Sadece yemekten önce değil sonra vermelisiniz
nazdem21 Benim iki buçuk aylık sıcaklardan dolayı doktor emdikten sonra aldığı kadar ver dedi çünkü idrarın da çok azalma vardı veriyorum iki üç defa zaten biraz fazla olunca tükürüyor
anneyimmmben selman17 o kafada bende değilim de senin gibi kafa ben yeni gördüm 🤣 su içince karnı doyması falan Sen bir bardak verecen demekki çocuga
selman17 anneyimmmben Hee verecem önce konuşmasını öğren verecen ne yav 🤣maşallah herşeyi pek biliyorsunuz? Kaç çocuk büyüttünde doktor gibi herşeye fikrin var 🤔