Selamlar kızlar oğluşum tam 2 yaşında. İlk iki gün arada bir topallıyordu bugün tamamen sağ ayağını parmak ucunda basmaya başladı. Dün bacağını ayağını ovalayarak baktım şişlik var mı diye yok. Düşmedi çarpmadı bi anda oldu. Acısı yok rahatsız değil ama bildiğiniz topallıyor yani. Oyun mu yapıyor acaba diye yanında hiç konuşmadık sadece gözlemliyorum. Acile gidelim mi? Yoksa 2 yaş kontrolü için çarşambaya randevu almıştım onu mu bekleyim?