Herkese selamlarr. İlk doğumum doktorum da fazla bilgi vermedi şöyle ki 15 gün önce doğum yaptım her emzirmeden sonra rahim kasıldığı için pıhtı şeklinde kanamam oluyor halen. İnternete yazdığımda 15 gün için fazla bir kanama diyor. Aranızda bunu yaşayan var mı 15. Günde pıhtı atıyorum içimden halen ne zamana kadar bu şekilde sürer