Arkadaşlar kan vermeye gittik genel 3 yaş kontrolü için orda kan verme işlemi çok uzun sürdü durmadı babasına sıkı sıkı tut dediler bilmiyorum orda çocuk kendini kastı ordan sonra bi şey oldu önce karnım ağrıyor diye akşam ağladı sonra uyudu normal şekilde ertesi gün merdiven çıkarken koltuktan inerken ağlamaya başladı önce kasığını gösterdi buram diye sonra farkettim testislerine dokundurtmadı bi kızarıklık yok bi şey yok bakınca ama bugün 3. Gün gün içinde hiç sorun yok akşam olduğunda ağrıyor diye söyledi bi kere falan oda babası kucağına alacaktı bacaklarını açmak istemedi yani bana ihtimaller arasında tüm gün o kadar koşuyor o kadar hoplatıp zıplıyor ki gün içinde bi şey yok yani çok efordan sonra oluyo gibide geldi bacakları çok etli bacakları testisini mi sıkıştırıyor anlamadım ya kendi doktoru ben anlamam dedi Ürolojiye gittik ben bakmıyorum çocuk ürolojiye çocuk cerrahi yönlendirir dedi şimdide randevu bulamadım yani genel olarak bi sorun yok ama akşam olunca arada bir acıyo diyo çişini yaptırmak için açarsam bacaklarını veya kucağıma almak istersem ben randevu bulup götüreceğim ama başına gelen oldu mu acaba