15 aylık oğlum var kendisi hareketli 14 aylıkken yürümeye başladı ama nasıl diyim yürüyor ama beli rüzgarda savrulan yaprak gibi jöle gibi salına salına gevşek yürüyor.. diğer çocuklar 7 8 aylıkken taş gibi durur ayak üstünde yürümez ama oğlum çok yumuşak B12 si düşüktü iğne vurmuştuk.. hala böyle normal mi bu durum randevu aldım ama sizlere de sormak istedim tecrübesi olan vardır endiselenmem yersizdir fikirlerinizi almak istedimm