Oğlum 23 aylık ateşlendi hicbisey yemiyor ateşi evde düşmüyor ilaç da içmiyor 🥹 doktora götürdüm dün bişey yemediği ilaç içmediği için doktor antibiyotik iğne ve ateş düşürücü fitil verdi. Fitil ateşini 3 saat anca düşürüyor sonra yine çıkıyor. İğneyi de 3 günlük yazdı 3 gün sonra antibiyotik suruba geçin 2 gün de şurup içsin dedi daha erken yiyip içmeye başlarsa daha erken kesin iğneyi dedi. Bu iğne zararlı mı vücudu için daha küçük o yüzden mi öyle dedi korkuyorum her yönden daha önce kullanan oldu mu. Ateşi de 39.5 40 a kadar çıkıyor. Ateş düşürücü bile 38.5 e anca düşürüyor.. kulak ve boğazında kızarıklık var dedi doktor yaşayan var mı 🥹🥹