Kozlar ya bebegım 7 buçuk aylık 3 gündür kaka yapamadı kabız yapıcı şeyler vermedım aslında anlamadım ya bugün bi damla yapmış sadece o da tam top gıbı sert değil ama ondan bı kademe yumuşak dünden beri kaysı keçi yoğurdu armut zeytin yağı falan verdim ama yok işe yaramadı emziriyorum da fitil mi yapsam napsam bi öneri verseniz