kalbimegem eşim itfaiye eri vardiya usulü çalışıyorlar. 24 saat çalışıp 48 saat dinleniyorlar. Eşimin çalıştığı belediyede yeme içme kendilerine ait olduğu için belli bi miktar yemek parası yatıyor, belediyeden sosyal denge yatıyor. Son yapılan zamla birlikte seksen bin kadar maaş aldı eşim tabi biz küçük bi şehirde yaşıyoruz büyükşehir belediyesi olan yerlerde bu maaş daha fazla eşimin anlattığı kadarıyla pek kadınlara uygun bir meslek değil ama şöyle bişey olduğunu biliyorum bazı yerlerde kadınlar itfaiye müdürlüklerinde itfaiye eri kadrosunda sekiz-beş çalışıp evrak işlerine bakıyorlar