artcmn sibelkilic buldunuz mu acaba? Bende pendikteyim kizim 16 aylik ama şimdiden bakıyorum galiba 18 aydan itibaren alıyor cogu.
sibelkilic Hiilyuss 22 ay 9 gunluk oglum benım Eylulde 2 yasında olucak kımsemız yok bu cevrede oyun grupları olsa orda vakıtsın yasıtlarıyla oynasın ıstıyorum evde sıkılıyor
sibelkilic artcmn 24 aydan ıtıbaren alıyor ibb ler ama ozel kresler mevcut ama sınırlıdır bı cok yer kucuk yaş grubu kabul edıl konterjan acmıyor