bebiskoveannesi Kızlar ben bu siteden alışveriş yaptım. 3 gün içinde de elime ulaştı hatta istediğim bi takımın stoğu kalmayınca para iadesi vs yapıldı. Ama şu an sitede hiç bir ürün yok. Whatsap üzerinden de msj attım mesajım iletilmedi bile. Bi bilginiz var mı
SucukluSutlac bebiskoveannesi ben ordan alışveriş yaptım geldi ürünlerin ama hemen soldular pek sevmedim ürünlerini
esraalic bebiskoveannesi evet ya kaç gündür bende bakıyorum yok hiçbir şey görünmüyor almıştım önceden birkaç bir şey
dayes bebiskoveannesi bilmiyorum da demek istediğim siz siparişi teslim almadan ortadan kaybolmamışlar Allahtan 😅
bebiskoveannesi SucukluSutlac hmm ben de yıkadım şu anlık bişey yok ama ben alışveriş yaptıktan sonra sitede ürün olmaması mesajıma geri dönülmemesi tuhafıma gitti açıkçası
SucukluSutlac bebiskoveannesi sitesi de yok trendyoldaki ürünleri de kaldırmışlar ya kapattılar ya da iflas gibi bir durum oldu. Dolandırıcı olsa kimseye ürün göndermezler
bebiskoveannesi SucukluSutlac anlamadım ki bende bi kaç bişey daha bakayım demiştim ama kaç gündür yok 🤷♀️
bebiskoveannesi esraalic bende dedim acaba beni mi engellediler noldu 😄 mesaj falan da iletilmedi yani whatsaptan ama sipariş verdiğimde msj atmıştım hemen geri dönüş yapmışlardı