yildizmom-2023 anladım haklısınz hastanede size yaklaşımları cok kötü olmuş insan zaten mental olarak zor bir durumda oluyor. Biz zaten 15 günlükten beri meme+mama olarak ilerliyoruz, kilo alımı yavaştı doktorumuz bu sekilde demişti. Söylediğim gibi su an 3.5 aylığız sütüm cok cok azaldı. Az geldiği icinde çekmek istemiyor 2 çekip bırakıyor. Ben bunun nedenini silikon uca bağlamıştım ama sizinde dediklerinizi düşününce süt azlığına bağlıyorum. Demekki silikon ucu bırakmaya calısmaktan ziyade öncelikle süt üretimini arttırmam lazım