Bebegim cok huysuz dün cok agladı hiç durmadı yaklaşık 40 dk aglarken alt damağında küçük beyaz bir noktayı fark ettim salyası var ve ellerini emiyor sürekli 2 aylıkken cıkar mı acaba huysuzlugu neye baglı ki dün calpol verdim ondan sonra zar zor uyudu emmedi de ay o agladıkça kalbim daraldı yavruma kıyamam ki ben 😪😪