simseklivekalpli Sizler evde 1, 2 veya 3 çocukla ilgilenirken; öğretmenlerin 20, 30 hatta bazı okullarda 40 çocukla ilgilenmeleri gerektiğini unutmayın lütfen demek istiyorum okuyan bütün annelerimize. Birde ‘ Benim çocuğum asla yapmaz, arkadaşı suçludur.’ demeyin. Öğretmenin sizin çocuğunuzu ayırmak, ötekileştirmek gibi bir amacı olmaz. Öğretmen olumsuz bir durumda veliyi çağırıyorsa o öğrenciye ve velisine yardım etmek istiyordur. Öğretmenle iş birliği içerisinde olan veli de onun çocuğu da kazanır, unutmayın lütfen. Öğretmen çok ödev veriyor diye şikayet etmeyin lütfen, öğretmen aynı zamanda verdiği ödevleri sınıfta cevaplandıracak zaten. Ödev veren öğretmen sorumluluk veren öğretmendir ki çocuklarınız sorumluluk sahibi olsun istiyorsanız yaptırın, başında durun. Öğretmenini çocuğunuzun yanında kötülemeyin, öğretmenine siz saygı duymazsanız, çocuğunuz da duymaz. Okuyan herkese teşekkürler🌻