Selam güzel anneler çocuğu anaokulu/ilkokula başlayacak annelere tavsiyeleriniz nelerdir?
4 - 5 yaş grubu ilk defa anaokulu/anasınıfına gidecek annelere tavsiyem; biz de heyecanlı ve korkulu oluyoruz. Çocuğa bunu yansıtmamak. Çünkü bizim stresimizi görüp daha da stresleniyor çocuklar. Kimi okula hazır oluyor, alışma sürecinde hemen uyum sağlıyor, kimi ayrılmak istemiyor, bu yüzden ağlayarak okula gidiyor. Bu sürec geçici 😊 okulun bahanelerle bugün gitmeyim demekle gidilmeyecek bir yer olduğunu bilmeli. Zaten bir süre sonra ağlayarak okula giren okula girdikten sonra ağlamayı bırakıp arkadaşlarına koşuyor:)
- Sınıf annelerine de kolaylıklar diliyorum 💜 harfleri öğrendikçe karışıyor bazen işler, bazen ödev yapmak zor geliyor, ama zaten çoğu oyunla öğreniyor. Kurdele alacak olmaları vs onları heveslendiriyor 😊