Kurban bayramından önce başladı 1 ay boyunca devam etti böyle ev çok kalabalıktı ve stresliydi buna bağladım böyle aniden kalbime 3 kere üst üste yine saplıyor gibi oluyor o an böyle kalbimi tutup eğiliyorum zor nefes alıyorum Sonra geçiyor sonra o kalabalık da gittikten sonra bayağı iyiydim bir şeyim yoktu dün akşam uykumun arasında yine 3 kere kalbime yine saplanır gibi oldu hafif ağrımaya devam etti şu an hafif bir ağırlık ve ağrı var yani internetten bakıyorum stres işte ritim bozukluğu vesaire olabilir diyor ama tarz bir şey yaşayan oldu çünkü kaza yaptık ve Arabamız yok şu an hastane uzak Gidemiyorum randevu almak zaten en az 2 hafta yani böyle bir şey yaşayan oldu mu En azından içimi ferahlatacak bir şey