bir1anne Bebeğime vitamini vermem gerekiyor tek kişi veremiyorum biri ağzını açmalı bende kardeşime damlatabikir misin dedim o da tamam dedi ben alinin ağzını tuttum o da 2 damla yerine baya bir damlattı sorun olur mu ardından baya bebek kustu
birmommy bir1anne bir defadan bir şey olmazmış yarın vermeyin ama bir de ağızlarını açmıyorlar damladı mı görünmüyor meme ucuna damlatıp verebilirsin eğer emziriyorsan yada oyun oyna güldüğü zaman ağzına damlat
cokbilmismom bir1anne bu ne iskence gibi gerek var mı ki böyle bir şeye çay kasigina damlat öyle ver ilaç veriyormuş gibi davranma. Yada fisfis kullan ben o şekilde veriyorum. Demir damlasinida çay kaşığına koyup veriyorum öyle bebeğin ağzına dayısına göre damlatmak zor yaniiii
melocan7 Bir elinle iki yanağından sıkarak açtır ağzını diğer elinle de damlat yapamıyorsan çay kaşığına 3 damla damlat öyle içir ben öyle yapıyorum
nnoktaa bir1anne arkadaşım uzun bir süre ölçüyü yanlış vermişti. Öğrenince çok üzüldü vs. Ama çok şükür bir şey olmadı. Normal seyrinde devam edebilirsiniz bir şey olmaz.
ayazz512 bir1anne ben demir ve d vitamini emziğin ucuna koyuyorum o şekilde veriyorum öyle de deneyebilirsinn
Tugcebb bir1anne bir şey olur mu kısmına yprum yapamıyorum bilgim yok ama ocean fısfıslıya geçince çok rahat ettim ben. Damla kısmı var ama fısfısı denemek istedim. Görünce ağzını açıyor şimdi alıştı fıslatıyorum bitiyor çok rahat oluyor.
ogretmenanne2024 Tugcebb işinize karışmak gibi olmasın ama ben profesöre götürmüştüm kalça cikikligi için d vitamini nasıl veriyorsun demiri falan dedi ben de fisfis ile dedim öyle olunca emilimi çok az olur dilinin altına damla ile ver demişti ☺️
Tugcebb ogretmenanne2024 estağfurullah. Doktor fısta ölçüyü farklı vermişti hatta damlada 3tü yanlış hatırlamıyorsam fısta 1 yeterli demişti 🤦🏻♀️ kan değerlerimize bakınca görücez artık önümüzde ki ay, teşekkür ederim bilgi için 🌸
hemshireanne bir1anne yarım şişe içen bebekler oluyor doktorlar sadece bir süre vermeyin yeter diyor. Sizde bir iki gün vermeyin endişelecek bi durum yok
maygirl bir1anne bikac gun ara verin tahmini kac damla gttgni bliyorsaniz agzina okadr ara verin.Gece en fazla huzursuzluk filan yapablir.bisey olmaz.agzina damlatma.yerine damlalikla 3 damla.cay kasigina damlatip werin daha kolay olur.fazla damla kacma riskide olmaz.