xbmiray annelik çok zor kalp çarpıntısı çocuklarıma bişey olur korkusu beni yoruyor ama onun dışında çok seviyorum anneliği büyüdükçe kolaylaşacak büyük kızım 5 yaşında ben çok rahattim arkadaşım oldu okula gidiyor zaten.ama ikinciyi yaptım 6 aylık yine de mutluyum çünkü biliyorum ki çabucak geçecek bu günler hemen büyüyecek ablası gibi.insani bebek değil desteksizlik bunaltiyo.esinizden veya birinden destek alın mutlaka