albaayrk Merhaba bebeğim 1 yaşında sağlık ocağının verdiği d vitaminini ve demir ilacını kullanmak istemiyorum ocean almak istiyorum ama hangisi olduğunu bilemedim . Hangisini almalıyım bilgisi olan var mıdır?
gokcen_ albaayrk Biz 1 yaş kontörlüne gittik doktorumuza.Bize d vitamini olarak Ocean D3 600IU önerdi onu aldık.9.ay da tahlil yaptırmıştık ,demiri eksik olmadığı için 1 yaşına geldiği için bıraktık bu ay.Normalde sidefer kullanıyordu.
Pamukhanim_ albaayrk 1 yaşından sonra 600 lü sanırım 9. Ay kontollünde doktorumuz 1 yaşında değiştiririz demişti d vitaminini demir de ocean kullanıyoruz