meltemanneoldu 43 günlük bebişim var mama meme olarak gidiyorum. Hipp combiotik kullanıyordum yeni alacağım sizce hangisini almalıyım. Gazli bebek.
01012024 meltemanneoldu hip gaz yapmıyor ama kilo alımı iyi değil onun golden bikaçkez kullandık beğenmiştim sma nında ikiside bizimkinde gaz yapmıştı benim oğlum reflülü bir bebekti uzun bi süre evolvia kullandım güzeldi sonrasındada bebelac gold kullandık hep
Tugcebb meltemanneoldu SMa comfort gaz yapmadığı söyleniyor ama bizimki gazlı bebekti kullandığımızda. Kusma sorunları yüzünden hipp combiotike geçtik kusması ve gazı tamamen bitmese de öncekine göre azdı. Kilo alımı hep üst sınırda gitti.
merveegem Sma alacaksanız comfort alabilirsiniz gaz için iyi Gaz problemi bitincede optiproya geçebilirsiniz
twobabymom_ Sma kullandım memnundum ilk başta ama arastirdigima göre hipp in içeriği daha iyi gibi o yüzden hipp e geçtim