gizsen Rengarenk52 ay hiç gülesim yoktu, :) sabah sabah hiç tanımadığı doktoru savunan bi yorum hele ki sahte diplomalar konuşuluyor şu an ülkede :)
gizsen Rengarenk52 ay hiç gülesim yoktu, :) sabah sabah hiç tanımadığı doktoru savunan bi yorum hele ki sahte diplomalar konuşuluyor şu an ülkede :)
honeyda Kızlar benim bebeğimdede aynı durum mevcut bugün doktora gittim diğer aylara göre daha az kilo almış. Sütünü arttır dedi… bide çok terliyorsa ondan dolayı sıvısız kalıyordur dedi
dkarad sultan27cihan benimde oluyodu ben su vermedm hiç günde 2 kez mamaya başladım düzeldi şükür🙏🏻 çok terlediği için sıvı kaybı olduğunu söyledi doktorum