Benimki de dogum gününe yakin oyle oldu gece 3 4 saat uyumamaya basladi. Sanki uykusunu almis gibi. Şimdi 14 aylik olacak hala kalkıyor ikide bir bazen 2 3 saat uyumuyor. Bazen uyuyor yarım saatte bir kalkıyor. Besikte dört dönüyor bi kafasını saga koyuyo bir sola bir oraya gidiyor bir buraya delircem yakında 😀