Kızlar kızım 7 aylık 7 kg. Ek gıda ve anne sütü alıyor sadece bazı gecelerde içerse mama içiyor o da çok nadir. Eşimle biz minyonuz büyük kızımda küçüktü ama komşunun kızından 1 ay büyük ama sanki benim kızım küçükmüş gibi. Çevrede söylenen kg almamış lafları çok canımı sıkıyor. 3 ana öğün yemek yiyor ara öğünde de yiyor günün çoğunluğu da emiyor ben daha ne yapayım akıl verin lütfen