Belli bi zamana kadar maalesef böyle büyümek sancılı ve onun içinde sizin içinde yorucu, her hırçınlığının adını koymak zorunda değilsiniz, yani canı o gün oyleolmak istemiş diyip geçin, diş yadaa atak farkeder mi, günü gününü ânı ânı tutmayan bişey bebek, ileriyi düşünmeden o gününü geçirmeye bakın kolay değil sabır ve sakinliğiniz bol olsun