Kızımı erişkin diş doktoruna muayeneye götürdüm ama ondan önce bir kaç defa çocuk doktorlarına da götürdüm ama ne yazık ki kızım işlem yaptırmadı devlet hastanesinde aylardır randevu alamadığım için erişkin doktora randevu alıp muayene ettirmek istedim belki rica edersem çocuk diş doktoruna yönlendirir diye düşündüm. Bizim sıramız geldi içeri girdik doktor kızmın dişlerine baktı 5 yaşında kızım sonra doktor bana bu çocuğun dişlerine neden bu hale getirmişsin annesi neden bakmamışsın her şey yedirmişsin dedi eşim ve kızımın yanında söylüyor bunları bide ama bana çocuk diş doktoru kan ilaçlarından ve genetik olabileceğini benim bir suçum olmadığını söyledi. Mesela komşu kızımızda aynı yaşta ama onun dişleri çok temiz çok abur çukur şeker falan yer görüyorum yani. Eltimin kızının dişleride ön dişler hep kırılmış arka dilerde dolgu yapılmış ona da prematüre doğduğu için ilaçlar yapmış denmiş E şimdi bu bizim suçumuz mu doktor resmen yerin dibine soktu beni ve ben kızımın dişlerini kendim fırçalıyorum elimden geldiğince izin verdiği sürece önce kızım fırçalar sonra ben devam ederim bu kadar dikkat etmeme rağmen çürüdü dişleri benim suçum mu o günden beri hep düşünüyorum 😞