Kızlar 11 buçuk aylık atak haftası da değil bu ara ne oldu anlamıyorum bazı günler düzenli uyuyor ama bu ara gece boyu emmek istiyor kolumdan bıraktığım anda uyanıyor yenidoğan döneminde gibiyiz ayrılık kaygısı da çok arttı uykularını nasıl daha derin hâle getiririm bilmiyorum memeyi kesmem için de çok küçük gece beslenmesine ihtiyaç duyduğunu düşünüyorum ama bu kadarı çok sik