bir1anne önceden sıcaklardan falan çıkıyor sanırdım hatta kadere bağlayıp kıyamet alameti derdim ama yok bu öyle bişey değil hepsi kasıtlı yapılıyor bundan emin oldum. Koskoca ormanlar yanıyor içindeki canlar ölüyor kimse bişey yapmıyor sadece doğanın hayvanların değil insanların bile kıymeti yok deprem zamanı her yerden ekipler kurtarmaya gelirken bolu yangınında adam akıllı itfaiye ambulans bile gitmedi 78 tane kardeşimiz yanarak can verdi Rabbim en başta içimizdeki zalimlere fırsat vermesin bunca insanın günahı ahı boyunlarına dolansın