Kızlar bebeğim 2 aylık kendimi yiyip yiyip bitirdim
kakasını mukuslu görüyorum ama kan yok
dogdugu günden beri ya kakası böyleyse ya sağlığına zarae verdiysem diye kendimi suçluyorum sürekli
alerji varsa şayet organlarına zarar mi verdi yavrumun
birde kan tahlilinde ALT AST Gibi değerine baktılar mi bizimki biraz yüksek çıkmıştı sadece gaz içim giymiştim bi kere