jasminebk Kızlar günaydın 10 aylık bebeklerinizle neler yapıyorsunuz? Bizimki oyunlardan zevk almıyor yani oyuncaklarıyla oynamıyor hrp yakama yapışıyor l. Çok bunalıyorum tek başına oynaması beklentim yok zaten beraber oynarken de ilgilense yeter. Neler yapıyorsunuz aktivite vs onerileri bekliyorum
papatyam-34 jasminebk Kızım 10 aylık kuleleri var 5-10 dakika onlarla ilgileniyor onun dışında bütün evi geziyor abisinin yakasına yapışıyor 😂 Aktivite falan bizde yapamıyoruz
minikoalaannesi jasminebk ben ilk adim arabasi almistim 8.5 aydan beri onun tepesinde surmeyi ogrendi onceleri duz gidiyodu simdi kendi ceviriyor oda oda geziyor uyanikken is yapiyorsam arkamda geliyor hem kendj gelip ettigi icin mizirdamiyor hem kendini oyaliyor onun disinda kitap bakiyoruz tabi agzina goturur cogunu kule oyuncaklarimkz davulumuz falan var onlarla oynariz hic bas edemezsem ilik su koyup balkona cikariyorum kendi kendine suyun icinde oyalaniyor hem yoruluyoe pesine yemegini yedirip uyutuyorum
gzm_42 jasminebk 10 aylık ikizlerim var benimkiler de hiç yerinde durmuyorlar ilk oğlumdayken hep ilgilenir oynardım kule felan yapardık oynardık ama ikizlere vakit ayiramiyorum hangisiyle ilgileneceğimi şaşırıyorum
aselkussum jasminebk benim kızımda 10 aylık hiçbir oyun aktivite yok bizdede anca bı yerlere tirmansin elime geçirdiği herşeyi yere atar ses hoşuna gidiyo herhalde sürekli bacaklarıma yapışır.. tüm oyuncakalr agzindadir eskiden oynardık birlikte şimdi yok
minikoalaannesi minikoalaannesi bir de aktivite masasi var tutunup kalkmaya calisiyor onub ustundekilerle oyalanir ben de yanina devamli konusurum gunluk sohbet ederim kitaptakileri anlatirim konusmayi ogrenmesini desteklemeye calisiyorum
jasminebk aselkussum valla benim oğlanı tarif etmişsin günlük bir kaç kere kendini bir yerlere vurmazsa rahat etmiyor
aselkussum jasminebk bizde daha tam dengedede duramadigi için siralarken çat düşüyo artık yastık gibi o bana yapismasada ben peşinden ayrılmıyorum iki tane mandal yada yapışkanlı potpitler var elinde akşama kadar ağzına alıp onlarla dolaşir herşeyi yaliyo 😅ne kadar incik cimcik tehlikeli alan varsa benim daha önce farketmedigim sürekli orda kapılarda plastik bişey olurya sabitlensin düzgün kapansın diye onu dişlemis yani ağzına nasıl almış fiziki olarak mümkün değil dişlemis yani kapı altındaki süngerleri mincirmis kaldırdık hepsinin 😅onun dışında her sn yapışık gzyrz
suhedaaaaa jasminebk Salıyorum yere nerede tehlikeli köşe bucak var oraları buluyor. “Oğlum dur, oğlum yapma, bak leğen, bak tahta kepçe, şak şak şak şak Aaaaa hadi burda dur anne yemek yapsın, oğlum canın acır, gel annem buraya” tüm gün kurduğum cümleler
Pamukhanim_ jasminebk oyun alanı yaptım ona odasında bu şekilde girip çıkıp oyalanıyor kendisi ikimiz top falan yuvarlıyoruz genel olarak benim kucağımda oynuyor ama
jasminebk aselkussum valla demek ki hepsi aynı yerdeki plastik parçayı söküp yemeye çalıştı öğlen 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
jasminebk Pamukhanim_ hiç bitmiyor bu ataklar ya vallahi doğdu doğalı bir kavga bir atak neler oluyor böyle
gzm_42 jasminebk amin inşallah canım Rabbim kimseye kaldiramayacagi yükü yüklemez elhamdülillah bugunumuze Rabbim bugunlerimizi aratmasın tabiki bnde cok cok yoruldum yoruluyorum ama evlat işte mecburuz