Selamlarrr. Oğlum park yatakta asla yatmıyor, tekrar denemeyi ve alıştırmayı düşündüm ama alt kademeye geçtikten sonra gece çok sık uyandığı için bende bel falan kalmaz al emzir koy gece 20 kere. O yüzden yatak odasındaki yatağı büyütmeye karar verdik, yatağın yanına bi tek kişilik baza ve yatak daha koyacağız. Ama bizim yatak çok yüksek, çocuğa 34 santimlik yatak almak istemiyorum büyüdüğünde bu yatağı direkt odasına geçiririm muhtemelen. O yüzden bizim yatağı da değiştireceğiz. Şu an kullandığımız çift kişilik yatağı ne yapmalıyız sizce satalım mı atalım mı yani hiç bulamadım yapacak bi şey. Eşim saklayalım misafir gelince yer yatağı gibi kullanırız diyor devasa yatağı nerede saklayacağız ki