3247 evet gebelik oluşuyor ama doktorun dediği gibi kese görünmesi için ve sağlıklı gebelik başlıyor demek için 2 binleri görmek gerekiyor ve düzenli artış olmalı. Sonradan hayal kırıklığı olmasın diye umutlandırmak istemiyor doktorlar. Bende de öyle olmuştu birer hafta arayla kan vermiştim