Günaydın herkese. Bu 4. Ay atağı nedir böyle ben hayatımdaki böyle bir şey görmedim.geceleri saatte bir uyanıyorlar, ağlayıp bağırıyorlar tüm apartmanj ayağa kaldırıyorlar. İkiz bir de benim bebeklerim. Benden baska kımse de durmuyorlar.meme reddediyorlar. Ben kac gündür uyuduğumu bile bilmiyorum. Ne zaman bitecek bu atak ben çok üzülüyorum 😢