mavikelebek__ ben el elenin dormire 2 otomatik sallanan beşiğini aldım pişmanım. İlk 3 aya kadar kullanmak sıkıntılı bebek yamuk duruyor içinde düz olmuyor. 3 kademe ver deniliyor ama kademeler daha çok bebek oturmaya başlandığı anda kullanılabilir. Ben anlamadım neden kimse sitede yorumlarda yazmamıştı altına destek koymadan yeni doğan bir bebeği koymak imkansız neredeyse. Şu an manuel kullanıyorum. Bilseydim böyle olacak bebeğin düz şekilde uyuduğu olanından alırdım.