Kızlar ben sprial haziranda taktırdım iki tane çocuğum var küçüğü 4 aylık ve hasta olmadım normal mi adet takviminde 2 gün var diyor bilmiyorum en son 13 temmuzda adet gördüm hamile kalma korkusuyla karşı karşıyayım test yaptım bugün negatif çıktı eğer adet görürsem inşallah tam koruncam aşırı korkuyorum rabbim istiyenlere nasip etsin onların kucağını doldursın inşallah bana şükür 2 tane yetiyor şükür rabbime ama korkumda var yorumlarınız bekliyorum kızlar