nmylmz Kızlar dört buçuk aylığız bebeğim kilo almıyor sma kullandık aptamil kullandık hiç bir işe yaramadı bugün bebelac gold aldım umarım işe yarar sizin bebekleriniz ne kullanıyor kilo alımları nasıl
cihanm nmylmz valla Bebelac Gold bende denedim ama bebeğim içtiği gibi ağlamaya başlıyordu ve suda çözülmüyordu hemen Aptamil e devam ettim bir daha da Aptamil pronutra dan vazgeçmedim
nmylmz cihanm biz sevdik gibi sanki aptamil de benim bebeğimi kusturuyordu bebelac iyi gibi şuan inşallah kilo alımı da olur