ela000 Hanımlar sezeryan doğum yaptım ve doğumdan sonra bel ve sırt ağrılarım çok fazla olmaya başladı bu durumu yaşayan var mı varsa önerilerinizi yazarsanız sevinirim
Unicorn67 ela000 sıcak su torbası koyun genelde oluyor normal yan etkisi sanırım sezeryanin yeni mı oldunuz kahve de içebilirsiniz bol bol
ela000 @Unicorn67 3 ay 10 gün oluyor 3-4 günde bjr ağrı tutulma şeklinde bebeğimi kucağıma almakta zorlanıyorum resmen
beyzayaz32 Bende 6 ay önce doğum yaptım son birkaç haftadır benimde ağrılarım var özellikle yatınca oluyor çok can sıkıcı