3kedili2bebekli betuldenz alistirmayin öyle içe içe bardaktan düzgün içmeye alışır problem yok bunda daha bile iyi hatta
cokbilmismom betuldenz ben 6. Yandan beri bardakla veriyorum. Öyle içsin en iyisi pipetle içip ne yapacak
aslanmomy betuldenz benim oğlumdanilk başta hep bardaktan içti zamanla pipetle çekmeyide öğrendi zamana bırakın bardaktanfa içer suluktanda
betuldenz simseklivekalpli zorlanıyorum doğru düzgün içmiyor zorla içiriyorum suyu kendi alıp içmesini istiyorum yemek te yemiyor pek
simseklivekalpli betuldenz alışır zamanla bu sefer tekrar bardağa alıştıracaksiniz. Dibine biraz biraz koyun tam doldurmayin
aylinnu betuldenz bu ne güzel bardaktan içiyor pipetle içince su direkt gırtlaktan aşağı iniyor bardakla su ağızda yayıla yayıla içiyor 🤣
yorgunannee_ betuldenz pipetle içmeyi öğrenmesi için geç kalmış görünüyor. Benim kızım 5-6 aylıktı sanırsam ben önünde meyve suyu içerdim hep. ( Şeker hastasıyım şekerim düştüğünde içiyordum) İstekli gibi gördüm bi yudum tattırmayı denedim baktım içiyor. Siz de önünde bir şeyler için pipetle belki bu sayede öğrenir. Pipetli suluklar büyük kolaylık öğrense rahat edersiniz.
atarepla Benim oğlum 6 aylıkken pipetle başlamıştı ama pek sevmiyordu sonra 9 aylık bardak istedi hep onu çok sevdi şimdi bardaktan içer hep 11 aylık. İlk zamanlar biraz döküyorlar ama sonra alışıyor çocuklar merak etme düzgün içmeyi öğreniyorlar.