aysima108_ aldatma sayarım, uğraşmam, boşarım. Çünkü aldatan ve affedilen erkek bunun verdiği rahatlıkla bir daha yapar, hadi kesinlikle bir daha yapmadı diyelim benim güvenimin kaybolduğu bir ortamda bulunmam olası değil. Paranoyalarla, huzursuzlukla, şüphe ile uğraşamam. Her durumda ben psikolojik olarak yıpranacağım için bu insanı hayatımda tutmam. Bakın siz de ne kadar yıpranmışsınız. Sorsanız sizi seviyordur, bir daha yapmayacaktır, bir anlık bir durumdur ama sormazlar mı adama ne demeye giriyorsun o sitelere diye? Buluşmadığına nasıl ikna olacaksınız? Bence bunları bir düşünün. Umarım arkanızda desteğiniz ve maddi bir gücünüz vardır.