Berilsare Myelif inşallah ya bizimkinde de kan yok çok sükğr de ben şimdi sütüm az mama olayını nasıl yapacağım 😭
Myelif Berilsare mamalar inek sütü içerdiğinden normalmiş bol bol sağabilirsen çoğalacaktır inşalllah 🙏🏻
sdsd canım aynı belırtıler bizdede oldu,rota asısından sonra,gaitada rotavirüs pozitif cıktı,süt süt ürünlerine alerjisi cıktı.cocuk gastroenterolojisine götürmeni tavsıye ederım.raporlu özel mama yazıyorlar