manzaramistanbul çoğu şeyi söyleyen kızım inatla asla anne demedi.
Meme diyordu ilk sonra mama sütten kestim mamiii oldum. 29 aylıkken ilk kez bilinçli bana anne dedi kızım.
Insan ne kadar çok bekliyor şu kelimeyi, dışarıda mesela taklit olarak biri anne dese söylerdi ama bana asla demezdi. Bu günlerde sürekli anneee anneee diye bana sesleniyor. İnsanın içi gidiyor ne kadar çok bekledim bunu demesini. Zilli babayı yaşına girmeden söyledi bildi tanıdı ama bana gelince bekletti de bekletti.
Çok şükür anne demeye başladıktan sonra kelimeleri daha çok arttı. Artık daha çok anlaşılıyor. Dedimlerimi tekrar ettirmeye çalıştığımda 3lu kelime kullanmaya başladı bu aralarda.
İçiniz rahat olsun zamanla oluyor herşey kızımın bir ara durmasi oldu dediklerini dememeye başladı sonradan sonradan açıldı. Şimdi çoğu bilindik hayvanı bilir duyu organlarını tanır. Bana veya babasına genelde 2 lı olacak şekilde derdini anlatır. ( bu aralar 3 luye zorluyor) insan neyi çok düşünürse onu çağırırmış o yüzden akışına bıraktım ben dedim zamanı ne zamansa o zaman konuşur ve öyle de oldu. Çok şükür anne diyor ya insanın yüreğine bir ferah geliyor.