Merhaba iki hamilelik üst üste yaşadım dişlerim çok etkilendi bu durumdan bir dişimi kaybettim ve bu kaybettiğim dişimin sağ ve soldaki dişlerim dolguydu ve köprü yapmaya karar verdik sonuç olarak da yaptik daha bir gün oldu ama ben bunula devam edemicem gibi sevemedim yani ağzımda fazlalık var gibi ve büyük sanki uçları da sivri değil yediğimi parçalamıyor eziyor. bu kesilen dişlerin dönüşü olur mu implant hariç