melek2742 Büyük kızımda süt alerjisi vardı bebekken, emzirdiğim için ben diyet yapmıştım 6 ay öncesi. 6 yıl geçti ama hatırladığım kadarıyla yazayım. 7 aylıkken açmaya başladık diyeti. Önce ben kendim süt ürünü içeren fırınlanmış bir şey yedim, kek gibi. 3 gün beklemiştik herhangi bir reaksiyon olacak mı diye. Sonrasında yoğurt ve peyniri de ben denedim. Sorun çıkmayınca bebeğime yoğurtla başlamıştık. Biz 7.5 aylıkken tamamen diyeti açmış olduk, darısı başınıza.