Bence de sütün yemekle alakası yok savı doğru değil benim de sütüm yemek yiyince oluyor, emzirme bitince zayıflayacağız sanırım benim de çok kilom var, bebeğim dhaa 6 aylık 1 yaşını geçsin diyete başlayacağım azalırsa da en azından yemek yemeye öğünlere tam başlamış oluyor