mom97X Kızlar kızım (13 aylık) 1 haftadır ishaldi. Bugün başta pişik sanmıştım az önce baktım kabarmış kızarmış noktalar olmuş poposu ve vajina etrafı. Ne yapmalıyım ? Ne iyi gelir ?
nnoktaa mom97X her bez değişiminde mutlaka yıkayın. Yıkadıktan sonra bir süre bezini açık bırakın. İnşallah kısa sürede geçecektir.
maygirl mom97X biraz hava aldırın ve travazol kullanin gunde 3 4 kez imce tabaka sürun en iyi gelen seydir.
mom97X simseklivekalpli Google ‘dan baktım mantar daha farklı ve kötüymüş. Benim kızın minik sivilcemsi kızarıklık, Google fotolarındaki dozda ve benzerlikte değil
simseklivekalpli mom97X ishalden zaten hemen etkileniyorlar🥲 geçmiş olsun💜 En kötü ihtimalle resmini çekin eczacıya gösterin onlar uygun krem versin