nurdansaglam Anneler selam, Ayda deri altına vurulan verem aşısının yarası hala geçmedi. İltihaplanıp patlaması normal demişti doktorumuz ama bebeğim şu an 6 aylık. Sürekli iltihap halinde değil ama orası hala kızarık izi duruyor bu gün de hafif irin olacak gibi olmuş. 4 aydır yaranın geçmemesi normal mi ya? Yaşayan var mı?
nnoktaa nurdansaglam normaldir. Bizim de öyle olmuştu. Zamanla iz olarak kalıyor. Biz yetişkinlerde de mevcut o aşı izi.
ayer2415 nurdansaglam Momys1 cansa ESRA_282 nnoktaa patlakprezervatif bad28 denizalismom Kızlar merhaba benim bebeğimde 5 aylık kabuk bağlayıp düştünü gördüm ama irin aktığını görmedim ama zıbınları kan oluyor kanaması normal mi ? Sonra yara gibi olmuş bişey kullanmak gerekir mi ?
nurdansaglam nnoktaa Evet evet iz durumunu biliyorum da 4 aydır geçmeyince acaba olabilir mi diye meraklandım. Oğlumun kolunda duruyor kırmızı kırmızı çok yaşayan varmış demek ki normal
ESRA_282 ayer2415 benim kızımda öyleydi şuan 15 aylik kolundaki iğne izi kıpkırmızı bence bisey olmaz
patlakprezervatif ayer2415 orası yara gibi olduğu için öyle olabiliyor. İrin akabilir müdahale etmeyin demişti.
Momys1 ayer2415 bir şey sürmemeniz gerekiyor ama yinede sağlık ocağına sorun isterseniz veya doktorunuzun telefonu varsa ona fotoğraf atıp durumu anlatabilirsiniz
kontes0 Bu yaralar ne zaman oluştu sizde ben 15 gün önce yaptırdım hiç aşı olmamış gibi orası normal mi acaba?
patlakprezervatif kontes0 hafif bir şişlik oluyor sonra o geçiyor çok sonrasında kabuk oluşuyor ya da kızarıklık kalıyor