Kızlar iyi akşamlar herkese. Bebişim 3 ay 10 günlük ve nerdeyse 15 gündür yeşil kaka yapıyor… Pazartesi doktor randevumuz var ama ben biraz kafaya taktım artık geçmediği için. Bide size sormak istiyorum korkmam gereken bişey mi normal mi yaşayan var mı ?