Oğlum 2,5 yaşında burnu ile dudağı arasında dikey bir yarık oluştu acile gittik gece olduğu için doku yapıştırıcısı ile yapıştırdılar ama oğlum izin vermedi ve bi şekilde ayırdı yarayı tekrar gittik ama müdahele edilemedi contratubex kullanmamı söylediler çok üzgünüm çok iz kalır mı var mı tecrübeniz