Esrareyhan benım doğumlarımdan sonra oldu ikisinde de doktorlarım direkt yakma ıslemı uyguladı doğumhanede yaptılar. Oğlumun doktoru uyutarak yapmayı tercih etmişti kızımda kı doktorum uyusturarak yaptı. İşlem sırasında bır ağrı acı olmadı ama işlem sonrası hafif adet sancısı gıbı ağrılar ve batmalar yasadım 1 2 gun kadar 3 hafta ılıskı yasaktı ama bız ne olur ne olmaz diye 1 ay birlikteliğe ara verdik işlem sonrası hafıf sızı seklınde kanamam oldu sonra geçti. Elhamdülillah bır daha hiç tekrar etmedı